torsdag 3. mai 2007

På bytur med far;)

I dag kom Lotte og Doffen på besøk på jobben min:) Far tok dem med seg til byen..... litt kaos å prøve å ha to hunder på fanget på bussen men det gikk:)
Så kom de opp til meg og herlighet for en fart!!! Doffen tok av aldeles, løp rundt å bjeffet så det var vanskelig å snakke i telefonen. Den gutten skal nok ikke være med meg på jobb nei! Lotte har alltid vært en engel å ha med. Stille og rolig, passer bare på at alle spiser lunsj (bare for at hun skal få litt hvitost og skinke) og går å legger seg etterpå. Sånn er mopsen - trodde jeg - helt til Doffen kom til oss. Jaja, gutter er vel litt ekstra ville hm...... Vi får se om han roer seg etterhvert. Uansett så sjarmerte han de som var der så noen småbesøk skal han nok få komme på...
Bussturen hjem gikk helt fint for da hadde vi to fang de kunne sitte på! Det var godt å komme seg hjem igjen synes de, tygge litt på griseører og sovne...(gjesp).....

3 kommentarer:

Magical Dogs sa...

Heisann Linda

Takk for sist..
Og gratulere med Doffen

Umbrella's sa...

Takk, takk;)
Vi treffes i Pinsehelgen i Haugesund regner jeg med! Da er det utstilling ute så været må være bra... Ta med deg det gode humøret ditt som du alltid gjør!!!! Vi snakkes!!

Magical Dogs sa...

Jau Jau... Til Haugesund blir det.. Det er jo en måte å komme vekk fra alt masse..hehe
Humøret kommer oxo...hehe
Snakkes!!