onsdag 2. mai 2007

Her skal jeg prøve å skrive litt om mopsen min Lotte og hennes nye venn Doffen som er flyttet hjem til oss.


Lotte er en tispe på 2,5 år som er rene "prinsessen" i familien. Søt og god, elsker å ligge i armene dine å sove (helst hele dagen), men kan også være med på turer i skog og mark. Lotte liker ikke å bli våt og skitten så det er ganske morsomt å se på henne når hun prøver å komme seg unna både vann og gjørme.

Doffen har nettopp flytte hjem til oss, og han lager mye rabalder (synes Lotte). Det er aldri fred å få lenger! Han leker og biter på Lottemor så hun blir helt frustrert. Innimellom må vi redde henne. Ta henne opp i sofaen så hun slipper unna de skarpe valpetennene. Det blir nok bedre etterhvert!




Her ser dere bråkmakeren Doffen! Her er Lotte sammen med dattera mi!

2 kommentarer:

caroline sa...

D var kjempe artigt at du har laget side også:) Kommer sikkert til å titte innom ofte her! Vi sees snart:)

Umbrella's sa...

Jeg skal prøve å få lagt inn noen flere bilder av gullene mine, når jeg endelig kommer til på pc'en hjemme;)